Mere under overfladen end man kunne forvente
Fusion marketingkit fra Sappi har ladet sig inspirere af isbjerget.

Mere under overfladen end man kunne forvente

Papirproducenten Sappi forhandler Fusion, der er en elegant lys, hvid topliner til bølgepapemballage – Sappi uddeler marketingkit som et isbjerg

PAPIR Sappis nye Fusion marketingkit er baseret på isbjergets princip: Der er mere under overfladen, end man kunne forvente. En virksomhed, der bruger Sappis Fusion topliner, Knappe+Lehbrink Promotion GmbH kan bekræfte, at denne lyse hvide topliner designet til brug med bølgepap tilbyder langt mere end det første indtryk lader ane:

Limforbruget er lavere end nogensinde; ingen knæk i trykket ved folding; fødevaresikkerheden overholdes; optimeret driftegenskaber samt reducerede transportomkostninger. Bare et par af de "under overfladen" fordele ved dette lyse hvide isbjerg af en topliner.

Isbjerge har et iøjnefaldende træk: Den fantastiske top og bizarre isformationer, der rager over havets overflade, er ikke alt et isbjerg har at tilbyde. Tværtimod er den største del af isbjerget altid skjult under vandet. Det udgør en kæmpe overraskende effekt, der har mere i sig, end man ville tro muligt ved første øjekast.

Sappi ønskede med isbjergprincippet at fremhæve sine kvaliteter om overraskelse, så meget, at de valgte det som tema for deres seneste marketingkit for Fusion topliner. Fusion, der er designet specielt til brug med og på bølgepap, besidder en kvalitet, som er unikt på markedet: en ekstremt lys og hvid, umiskendelig overflade, ligesom en glinsende isbjerg i den polære sol.

Det er den perfekte overflade til fremstilling af et hidtil uset niveau af kvalitet og glans i toplineren - uanset om man bruger offset, flexo eller digital print og med alle typer af efterbehandling.

-jk

27/4 2015